Hinnastomme

Pienen yrityksen kirjanpidon kuukausihinnat

Käytämme aikapohjaista veloitusta ja palvelumme hinta on 55 euroa per tunti + ALV 24 %. Laskutamme käytetyn ajan mukaan, 30 minuutin jaksoissa. Pienenkin yrityksen papereiden käsittelyyn kuluu yleensä enemmän kuin 30 minuuttia, joten lähtöhintamme on 55 euroa/kk. Todella pieni toiminta voidaan laskuttaa parin kuukauden välein, kun vähintään 60 minuutin työaika on täyttynyt. Seuraavassa esimerkkejä peruskirjanpidon kuukausiveloituksen tasosta eri kokoisille yrityksille:

  • 50-100 EUR/KK (+ALV)
    • Liikevaihto max. 20,000 euroa, laskuja, tiliotteita ja kuitteja max. 30 kpl/kk
  • 100-250 EUR/KK (+ALV)
    • Liikevaihto max. 100,000 euroa, laskuja, tiliotteita, kuitteja max. 70 kpl/kk.
    • Sisältää myös palkanlaskennan esim. 1-2 henkilölle. Palkanlaskenta 12 eur/hlö/kk.
  • 300-500 EUR/KK (+ALV)
    • Liikevaihto max. 400,000 euroa, laskuja, tiliotteita ja kuitteja max. 200 kpl/kk
    • Sisältää myös palkanlaskennan 3-6 henkilölle. Palkanlaskenta 12 eur/hlö/kk.

Tarkemman tarjouksen / hinta-arvion annamme jokaiselle yritykselle yksilöitynä, laskettuna todellisen tositteiden ja tapahtumien määrän mukaan. Voimme sopia myös kiinteän kuukausilaskutuksen, laskettuna 12 kuukauden ajalta.

Asiakkaan siirtyessä toisesta tilitoimistostasiirtokustannukset  eur 50 + alv.

Lisäksi  veloitamme kirjanpidon perusmaksun  kuukausittain tai  kirjanpidon tallennuksenyhteydessä  eur  12/tallennuskerta  + alv.

Tilinpäätöstyöt, veroilmoitukset, veroselvitykset ja rästikirjanpito

  • Tilinpäätöstyöt, veroselvitykset ja muut kirjanpidon ja palkkahallinnon selvitystyöt maksavat  60 euroa /tunti + ALV 24 % tehtyjen tuntien mukaan.
  • Veroilmoitukset: toiminimet 100 eur + ALV 24 % ja osakeyhtiöt 120 eur + ALV 24 %
  • Tasekirjan laadinta (osakeyhtiöt) 100 euroa + ALV 24 %.
  • Rästikirjanpito tehdään tuntityönä sopimuksen mukaan. Annamme hinta-arvion nähtyämme materiaalin. 
  • Asiakkaan pyynnöstä  tarvittaessa  voimme  tarjota sähköistä taloushallintoa  Heeros  ohjelman kautta.